Liiketoiminta

Caverionin vahvuuksia ovat teknologinen ja prosessiosaaminen sekä laajat palvelut, jotka kattavat kaikki tekniset osa-alueet kiinteistöjen ja teollisuuslaitosten koko elinkaaren ajan.

Vuoden 2016 alusta Caverionilla on kolme liiketoiminta-aluetta: tekninen asennus ja kunnossapito, suuret projektit ja palveluiden johtaminen.

Tekninen asennus ja kunnossapito

Suuret projektit

Palveluiden johtaminen

• Pienet ja keskisuuret projektit ja huoltosopimukset
  • Käsittää yhden tai useamman teknisen järjestelmän
  • Yli 30 000 sopimusta tällä alueella
  • Sopimuksen koko > 5 milj. euroa
  • Integroidut ratkaisut
  • Asiakaskohtaisesti räätälöidyt ratkaisut.
  • Elinkaari keskeisenä osana
  • Caverionilla on noin 50 tällaista projektia.
  • Tarjotaan laajimmillaan elinkaarihankkeina ja -palveluina.
  • Palveluita voi tuottaa joko Caverion tai alihankkijamme.
  • Yhteensä noin 100 sopimusta tällä alueella.

Kaaviot: Arvioitu osuus konsernin liikevaihdosta vuonna 2015

Palvelua läpi elinkaaren

Caverion tuntee kiinteistöt ja niihin liittyvät prosessit perinpohjin. Kattavien ratkaisujemme ansiosta loppukäyttäjät voivat keskittyä ydintoimintaansa Caverionin mahdollistaessa hyvän sisäilman ja kustannustehokkuuden kestävällä tavalla. Caverion voi vastata kaikkien teknisten järjestelmien, tuotteiden ja ratkaisujen suunnittelusta ja asennuksesta sekä kiinteistöjen ja teollisuuslaitosten tehokkaan huollosta ja kunnossapidosta. Palvelumme kattavat kaikki tekniset osa-alueet, ja ne räätälöidään asiakkaan yksilöllisten tarpeiden mukaan.

Järjestelmäintegraatiossa Caverion huolehtii monimutkaisten, räätälöityjen ratkaisujen integroinnista ja takaa niiden toimivuuden kiinteistön tai teollisuuslaitoksen koko elinkaaren ajan. Elinkaariratkaisut kattavat kaikki tarjoamamme palvelut.

Asiakkaillemme elinkaarinäkökulma tarkoittaa sitä, että heidän rakennuksensa, teollisuuslaitoksensa ja prosessinsa ovat toimivia, turvallisia, kestäviä sekä energia- ja kustannustehokkaita.

Palvelut

Järjestelmät ja tuotteet